Kladdkaka

Jag och Sötnosen bestämde oss för att
baka en kladdkaka, jaa kaka blev det men inte mkt kladd.

Regel


En ny början.

Nu börjar jag om igen, haft ett litet uppehåll från bloggen
pga en stor ändring i mitt liv. Men ska uppdatera lite varge dag
i promise .


Idag har jag inte gjort så mycket, är fortfarande i sthlm
och ska hem nu på söndag till borås igen, trååååk. men 
snart börjar skolan och då kommer jag tillbaka till sthlm.
Men nu ska jag hoppa in i en dusch, kommer att bli najs.
puss baby

no more

kommer inte att blogga på ett tag, orkar inte just nu och
har annat att tänka på .. sorry baby .. <3


pic


Nu är det lite brottom

Ska hoppa in i en dusch nu och sen dra iväg till sofia som jag ska sova hos inatt
sen på måndagen drar vi till sthlm , kommer inte att kunna uppdatera så mycket
under helgen men jan ska försöka ialla fall. men nu måste jag gå ,, puss puss

En till dag är över ..

och jag är trött och mysig, jaa jag myser ju med min lilla mysiga katt morris
som kom in i mitt rum för en liten stund sedan .. me like him <3
men nu ska jag sluta med att vara uppe så länge på nätterna för
att jag åker ju till Stockholm på måndag morgon med fia klockan 6 ..
så det blir att gå upp tidigt och packa in sakerna i bilden, såå puss puss

Haha, fan vad najs

Jag diggar dig Söderlund, fattar inte hur du får fram alla bilderna
haha, men du ger mig ett gått skratt både av dessier och kissie ..
haha, hon ser fan ut som en gammal tant på bilderna, HAHA jag dör
av skratt, och hon får fan skylla sig själv så som hon håller på .. haha
Söderlund -  klicka du måste se detta !!!!!

I like pics ..



Emilina och Sötnosen - For ever and ever ...




Du och jag genom Eld och vatten / Hoppar du hoppar jag .. I love you <3

Jag vet, jag är kass

för att jag inter har uppdaterat på sistonde, men vart annat som
jag sett som viktigare, och därför vart tvungen att inte blogga.
men nu är jag fri igen ! haha .. i dag har jag fixat malins hår
och det blev jätte fint och ska snart fixa lite nyttig mozarella
sallad till mig ! najs och gottigt , haha, men nu ska jag fixa
med tvätten.
puss puss

Söker

Just nu håller jag på att söka en lägenhet i Sthlm.
Hur svårt kan det vara igentligen ?  ..

Helgen

Denna helgen har jag haft fullt upp, ja seriöst jag har fan haft det,
helt otroligt jag som brukar vara hemma och inte göra någonting.
haha , ialla fall, i fredags möte jag upp fia och hennes mamma i
knalleland för att sofia skulle shoppa lite, sen drog vi hem till henne
i bollebygd och myste sen vart vi hos mig och haft a good time ..
men nu ska jag vila och för hoppningsvis sova inom kort, är fan
as trött. puss puss

HAHA

Fjortisen är en bluff, se själva ! haha Bluffaren
tycker nästan synd om henne, haha

( tryck på bluffaren för att se sanningen )

Torsdag

Hej alla söta, tänkte bara medela er att jag har vaknat
nu ♥ sovit jätte skönt faktiskt ♥ ska börja fixa mig snart för
att jag ska möta Puff vid halv fyra ♥ och kolckan är ju tjugo
i tre så det är ganska brottom nu om man säger så, ska
ta med min kamera också så att ni får se lite bilder med
från denna dag ♥ sen just det så ska jag till min moster
Lördag och hälsa på där för att min morbror kommer ner
från Södertälje och om jag har tur så på tisdag kanske dom
åker hem till Södertälje och jag kan åka med dom och sen ta
mig till Stockholm ♥ med pendeln som tar 45 min ♥ och träffa
sötnosen, vi pratade om det igår och om allt går enligt planerna
så kommer jag att vara där uppe i 2 veckorme like ..
men nu måste jag fixa mig men bloggar sen igen. puss puss


Stan med syster

Ja vi har vart i stan idag och kollat i olika affärer ..
hittade jätte mycket som jag vill ha med ett speciellt
linne från Gina T .. men glömde ju Kameran hemma så får
låna en bild från internet .. men ialla fall det är ett vitt linne
med grafitti text på framsidan, jag är kär i det linnet ..

         


Fast jag gillar den med färg mera än den med
svart vitt tryck, men funderar på att göra ett sånt linne själv
lite personligare då, be någon i stockholm ♥ att måla lite
och ta med mitt namn, och göra den personligt till mig.
hade vart ganska najs faktiskt. ♥ hoppas någon vill ♥

Toppen

Jag börjar faktist helt otroligt ta mig upp mot toppen
känns super bra faktiskt ! Tack alla söta besökare och
läs min blogg mer och älska den som jag älskar den ♥

15:36

Idag ska jag ner till stan med min syster och kolla lite i
affrer, och sen ska vi träffa Johanna ♥ och fika lite ! det
kommer att bli najs ♥, och innan vart jag och syter ute
och gick med våran katt Greger ♥ och det vart kul, för han
jagade tjejer, ja han r en riktig tjejtjusare , haha ♥

Jag har även städat mitt rum och fixat min naglar
naglarna blev jätte fina och jag gjorde ju vanlig Fransk
manikyr
. och rummer blev skit najs ♥, känns bra att ha
det gjort så jag slipper tänka på det imorgon när Elli
ska sova hos mig. sen kanske issa kommer från Stockholm
på fredag och sover över tills på söndag ♥ mys, det vart ett
bra tag sedan jag träffade henne, det vart nog när Sötnosen
fyllde år och jag sov hos henne ♥ ... men nu ska jag duscha
och fixa mig för snart ska jag dra till stan, kommer att visa
bilder på naglarna sedan med, och även dagens outfit

Big girls dont cry


Matlagning

Jag och min lilla syster ♥ lagade jätte god mat nyss eller
mat och mat, varma mackor med stuvade champinjoner!
super gott blev det faktiskt, även om det inte kasnke låter så
gottigt ! men d vart det kan jag lova er ! ♥ nu ska jag kolla på tv
en stund, hörs sedan ♥

Kom hem nyss

har vart och träffat Bästavännen puff ♥ innan hon skulle åka iväg
och träffa en av hennes killkompisar som bor någonstans långt
bort från borås .. men hon kommer hem lägligt till Torsdag, då
vi ska ut och kolla på Melody Club och dansa lite granna ♥ vi ägde
dansen förra torsdagen då det vart Alcazar ♥ som spelade ! vi hade
fan as kul och begav oss sedan till lilla krogen och tog en öl var
och spelade lite på spelmasiken och van en öl till , dvs 45 kr ♥
nu ska jag kolla om jag kan komma på något att äta till mig och
min lilla syster, börjar faktiskt blir lite väl hungrig nu ♥

Jag är inte trött

och då kan jag ju knappast sova, men ska iall fall just nu kolla
klart på beck med min mammi ♥, vi diggar beck ..
Sen får vi ju se hur trött man blivit efter åt, men kanske bloggar
sen igen innan jag ska sova, annars blird et imorgon. Och kommer
ni ihåg min regel ? för den gäller just nu så jag kanske inte kommer
att blogga så jätte mycket just nu under denna period för att jag är lite
rubbad just nu och det gäller även min "familj" aja, här kommer reglerna igen
för er som glömt bort dom, eller inte ens läst dom ! puss på er ♥


Vad har jag gjort

Idag tro ? Jo jag har vart på ett möte på Arbetsförmedlingen för att
jag är arbetslös just nu och bara går hemma hela dagarna långa.
lite smått tråkigt nu men det blir väl bättre med tiden antar jag.
hoppas med att jag har kommit in på skolan i stockholm då blir
jag riktigt glad faktiskt ! och att jag får den lägenheten i trollbäcken
som jag vill ha ! då blir allt nice nice ♥ Sen har jag med gjort en rätt
häftig sak som jag ska visa er i en bild här under, alltså jag tycker
att det är as fräckt faktiskt, till och med min mammi tycker det ♥


Erkänn att det är lite häftigt i alla fall! du hade ju inte kommit på det kan
jag ju säga ialla fall ! hell no att du hade ..

Sen har jag med bestämt med Sofia att jag ska sova hos henne
fredag tills lördagen sen ska hon sova hos mig från lördag till söndag !
vi kommer att ha riktigt roligt faktiskt ! det va ju jätte länge sedan vi sågs
sist ♥ det vart innan julafton precis och jag sov hos henne och vi ät knäck
jag har faktiskt saknat dig jätte mycket även om vi brukar vara ovänner
rätt ofta har det vart väldigt tomt utan dig här i sverige!



Fia och Emilina


Musik




Tävling




Nyheter24.se har just nu en tävling där man skickar in sina idolbilder på bloggare,
man har fram till den 8 juli på sig och sen kommer alla bidrag att publiceras på
deras sida och så får man rösta, det finns fina priser att vinna!!

Våfflor

Idag har jag vart med min lilla syster hela dagen
vi har haft det trevligt, elle a vi har inte gjort så mycket
vi har kollat på tv med mamma i vardags rummet
som dom fixat iordning nu ! sen har vi ätit våfflor
med, men det blev ingen grädde till för den blev till smör
haha ..



we all know you all love me <3

Regel


Detta visste du inte

jag älskar när folk säger att dom gillar min blogg, och
att dom läser den varge dag och inte kan sluta med det
det är lixom bra för mig att veta at jag har en bra blogg
som jag lagt ner så mycket tid på ! we know you want to be me <3

ny design,

vad tycker ni om min nya design, den tog bara 2 timmar att göra!

I love u, i swear

Jag vill åka till dig nu, jag vill sova brevid dig. jag saknar dig
så otroligt mycket, men jag vet att du inte är min, men det
kan du bli om du själv vill, för du vet att jag vill vara din,
jag vill ha dig igen. jag tänker på dig varge dag, det går inte
en dag utan att jag tänker på dig, du är helt underbar och
det går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig
jag vill åka till dig och veta att du vill ha mig där, och sen veta att du
inte tänker lämna mig ensamn och sårad igen. jag vill känna din närhet


                                    
                                              mahal kita   S ..

.



i made it i think, men nu ka jag prata lite med min syster <3

movie time

Unfaithful

Amerikansk thriller från 2002. I denna erotiska thriller
ser vi Edward och Connie leva i ett till synes lyckligt
äktenskap. En snabb vändning sker när Connie
förälskar sig i en främmande man och trots riskerna
inleder en affär med honom. Edward upptäcker att
Connie ljugit för honom. Han konfronterar till slut sin
hustru med älskaren och konsekvenserna blir förödande



Verkar faktiskt bra

snygga ögon,



snyggaste ögonen i stan, i like them but not the colour .. i want blue eyes ..

ska fixa mig

och sen ner till stan för att träffa puff, min bästa vän <3 .. vi ska la bara
fluffa
runt i stan och kolla på dom som uppträder ikväll, asså helt seriöst,
finns det något vettigt att göra i denna stad ? hell no, skulle inte tro det asså ..


T O R S D A G S K V Ä L L !



Så här ser man ut i dag, utan smink, och jag visar inte ansiktet pga att jag fått
världens största finne .. säger inte vart men jag har fått en iaf ! stackars mig ..

orka vara varm

det är såå himmla varmt hemma hos pappa, jag skojar inte ..
as varmt verkligen ! men nu ska jag lägga mig och kolla klart på
filmen, min stora kärlek som går på tvn ! den är verkligen bra och man får sig
även en tankeställare .. ni som sett den vet säkert vad jag talar om.
men jag gillar den filmen faktiskt.

                           mahal kita bubbie <3

Tråååk

Jag har såå tråkigt ! Jag avskyr att vara ensam hemma
pappa är ju ute och fiskar med sina kompisar och jag sitter här själv ..
han undrade ifall jag ville släppa bloggen och hänga med så kunde
jag sola sa hna men jag tänkte hell no.. och sa nej , jag stannar hemma
iställer, lägger mig på balkongen. men nu ångrar jag mig. men det kommer
en bra film på tv nu så jag har i alla fall någonting att göra . see you later

 
                                                                                              mahal kita

Emilina




Olika bikini delar
.. det ser så himmla billig ut att gå runt med 2 olika delar
från 2 olika bikinisar .. som hon som jag såg på almenäs imåndags ..
hon hade en rosa och en brun del och man såg tydligt att dom inte hörde ihop ..


Hängsler / hängslen .. jaa jag menar det, jag dissar det hårt! så hårt som det bara går !
det ser ut som om man verkligen kommer från landet lixom, nej jag mår
bara dåligt över att tänka på det .. det får mig att må dåligt, då menar jag dåligt ..
USCH never in my life !

Myggor .. ja dom borde inte finnas ! dessutom är jag allergisk och det borde säga allt ..

Klänningar i sommar färger .. så snyggt till brännan med en rosa eller turkos eller varför
inte persika färgad ? det blir super het till din snygga bränna ipromise you that <3

Att ha toffs
.. det är både snyggt och strandläckert och dessutom svalkande om man
har långt hår som jag har ! jag kör nästan jämt med toffs under sommaren eller en fläta på sidan
super snyggt asså <3

Min bodylotion med mango .. jag älskar den verkligen ! den luktar super gott och har en
sommrig lukt! <3 Never let it go <3

Sol Sol Sol

Jag älskar solen ! och gillar verkligen att sola och bli brun !
ocj dessutom har jag en tävling med Sötnosen om vem som
blir brunast denna sommar, och jag hoppas verkligen att jag vinner !

Låg och solade med Empo i måndags på Almenäs, nice nice
men nu ska jag fixa lite, hörs sen, sorry för dålig uppdatering <3

RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online