I love u, i swear

Jag vill åka till dig nu, jag vill sova brevid dig. jag saknar dig
så otroligt mycket, men jag vet att du inte är min, men det
kan du bli om du själv vill, för du vet att jag vill vara din,
jag vill ha dig igen. jag tänker på dig varge dag, det går inte
en dag utan att jag tänker på dig, du är helt underbar och
det går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig
jag vill åka till dig och veta att du vill ha mig där, och sen veta att du
inte tänker lämna mig ensamn och sårad igen. jag vill känna din närhet


                                    
                                              mahal kita   S ..

Kommentarer
Postat av: Johnny Hurtig

Sådant där är tungt jag är ledsen för att du sitter i den situationen men en dag blir du nog lycklig

2009-07-06 @ 07:50:20

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online