Emilina is back

Jaa nu är jag tillbaka igen, jag vet jag har vart dålig på
att uppdatera, men jag ska bli bättre, har bara haft mytcket
annat för mig dom senaste dagarna så jag har inte hunnit
att blogga, eller ja jag har valt andra saker framför bloggen
som man måste göra ibland. Vad har jag gjort då ? Jaa det vet jag
att ni vill veta men det får ni inte göra, sorry, men en sak är att
jag har haft det najs och det är ju bra ! hihi,
Idag ska jag nog inte göra så mycket tror jag,
kanske ska dra iväg en sväng till stan och kolla lite innan dom stänger.
men vem vet, ska iaf fixa mig nu. puss puss Baby
Ps: nyabilder kommer inom kort, i promise <3

Beslutsångest

Hemmakväll eller bartömning på lördag ? 

Dags att sova


Dags att sova, ska upp tidigt på ett möte imorgon.
puss baby

Jag hade inget att göra


Så Dockan och Bubbie spelade lite couronne <3

Emilina har en tanke !!!



Jag kan vara mig själv, och  jag är det jämt
jag skiter i vad andra tycker, ja jag kan vara lite barnslig ibland
men kan man inte vara barnslig är man inte heller vuxen
Jag lever mitt liv som jag vill och ingen kan bestämma över mig
jag är den jag är lev med det eller skit i det , du kan inte ändra på mig
Jag kommer aldrig att göra det! så passar det inte stick och brinn, 
jag behöver inte dig som vän då ! och dessutom inte när du säger att din
tjej går före dina vänner, tänk lite innan, eller nej nä'sta gång! för detta vart fan
din sista chans ! Jag klarar mig utan dig, men klarar du dig utan mig ? 

puss baby

Emilina

I´m not jealous, no i´m not,
I just want everything she got !

Jag hade tråkigt


Christoffer Sjölund Vetterlund <3

Du är så mycket mera än vad man kan beskriva, du är mitt allt och
kommer always att vara det vad som än händer. Du är den bästa som
finns, jag kan inte leva utan dig, Du är faktiskt det bästa som finns <3


Du är vacker, du är fin, du är snäll,
du är omtänksam, du är en badboy,
du är en ängel, du är en djävul,
du är pålitlig, DU ÄR Mr, Big <3




Wanna be ? F*ck You

skulle jag vara wannabe pissie (kissie) då eller ? knappast .
Jag kan inte fatta varför jag är wanna be pissie ?
ÄR det för att jag kanske har en blogg som ca 10.000
st andra med har ? Kanske för att jag är blondin ? Eller
för att jag är bättre än henne ? Vem vet.
men en sak är säker och det är att jag NEVER skulle
vara wanna be pissie ..

1, Jag skryter inte 24/7 om mig själv och min blogg ..
"Jag är så känd, Åhh, du vill vara mig, Mjaaauu," hum vem är det
som säger så ? INTE är det jag ialla fall .. haha

2, Jag beter mig inte som om jag vore 12 .. och "Gör slut"
med mina killkompisar för att dom inte hör av dig på någondag.
och dessutom skäller jag inte på dom om dom är vänner med
någon som jag inte gillar ..

3, Jag retucherar inte bort halva min kropp på bilder
och sen säger att jag är stolt över den ? och sen ska operera
mig för att jag inte är nöjd, hum hur ska du ha det igentligen ? Haha ..

                                              
(Lägg märke till hennes ben ..)                Helt normal,
Puss baby

Love story

"And how you got me blind is still a mystery. I can not get
you out of my head. Do not care what is in your story, as
long as you come back to me one day .."

WTF !?

fick en kommentar av en Anonym som tyckte jag
är wanna be kissie ? Då undrar jag på vilket sätt, eller är det
kanske kissie som själv skirivit kommentaren ? Hum ?
puss baby

Utmaning <3

Jag har blivit utmanad av bloggaren Emelojs och
tänkte därför utmana er!

Skriv dem tre sakerna ni tycker mest om på er själva. Bara utseendet nu!
Jag börjar;

Mina naglar, jag gillar dom för att dom är långa och välvårdade.
Mina läppar, Dom är fylliga och även naturliga, me like.
Mina ben, ja dom är slanka och lagom långa,

tråkigt värre ..

jag har tråkigt ! asså helt ärligt tråkigt.
men idag har jag haft det lite roligare iaf.
har fylt i lite papper och sen lagat mat,
och sen även vart på kyppe med M, R, J, & D.
men jag saknar Mr, Big <3
men nu ska jag göra lite nytta tänkte jag. puss baby

Frukt is the shit <3

Idag har jag bara ätit frukt och grönt och även druckit en massa vatten och te
jag vet att jag måste börja äta som vanligt men lite svårt
när man har tappat matlusten. hum, ialla fall,
så har jag vart i stan en stund i dag och inhaldnat mig ett par skor, as snygga,
sen har jag inte gjort mycket mera men som det ser ut nu
så kanske jag och Elli drar till Gbg i morgon på ikea <3 me like
men nu ska jag sova lite. puss baby

Min matlust, vart är du ?

Jag har tappat min matlust, jag känner helt enkelt inte
för att äta något typ, och jag gillar det inte, jag börjar gilla
min kropp som den är nu och vill inte gå ner eller upp, utan
bara va, Jag trivs äntligen med min kropp, ! <3
men nu ska jag äta något för att jag måste och vill behålla min vikt
och min kroppsform, me like <3 puss baby

Våra namn med ett hjärta i mitten <3

Mr, Big. You are still a part of everythning i do, Always ..
puss baby

SkönhetsSömn <3

Nu ska jag lägga mig och sova, ska bli jätte mysigt!
jag har vart igång hela dagen och imorgon ska jag fixa ännu
mera viktiga saker! men inget jag kommer att ta upp här.
Och jag ska med ta lite bilder, jag har ju haft fullt upp med
annant så det har fått vänta tills nu när jag har mera tid.
men nu ska jag sova och kolla på tv en stund. Puss baby

Em <3 Charlie





Puss baby

Jag kan inte få nog av denna låten <3


Espresso house here i come

Ska strax ner till Johanna Gullunge på Espresso house,
ses senare. puss baby

Rensat ut mitt gamla liv ?

Jag har just nu nästan slängt allt jag äger !?
jag har rensat ut allt, och bara sparat det jag verkligen behöver ha.
för jag är ju en fucking pryl älskare! asså jag blir helt fast
vid saker, speciellt gosedjur har jag märkt,men dom har
jag absolut inte slängt ! me like them. men nu ska
jag fixa nåt att äta, Dagens första mål ?
puss baby

Ikea idag ?

Idag blir det kanske att dra till Ikea med Grannen och Amanda !
kommer att bli kul om vi nu kommer iväg över huvudtaget ! haha.
vi har sagt hela veckan att vi ska dit men d har inte blivit av för
att vi inte hittat ett busskort till mig, lite tråkigt fakltiskt, men
kanske Ikea idag, men jag hoppas verkligen på det ! kommer bli najs !
puss baby

Jag <3 Skvaller

Det bästa som finns enligt mig är att om man inte
har något att göra, så kan man läsa skvaller,! man blir
nästan glad och lycklig över allt elakt dom skriver om andra
och det får en själv att känna sig bättre på något sätt, Jag
brukar läsa olika skvaller bloggar och även andra bloggar som
jag ser intressanta och roliga att läsa. Men tillbaka till skvallret.
Det roligaste jag läst vart nog om en viss "K" som inte kan retuschera
för 5 öre, jag menar hur sårt är det igentligen ? att ta bort en fläck eller två.
men som "k" gör, är att försöka ta bort sina lår, jaa hon försöker krympa
sig själv i psp. lite kul ! hah jag skrattar åt dig, hahahaha. jaja , men nu ska
jag länka här lite tänkte jag till dom 2 Bästa skvaller bloggarna !

Blogg nummer 1 är ;


Blogg nummer 2 är;

Testar denna

i ungefär en vecka och ser om jag vill ha den eller inte,
om jag inte vill ha den kanske det finns en snäll själ som
vill hjälpa mig att fixa en riktigt snygg design!
puss baby

FIXAR

FIXAR FIXAR FIXAR FIXAR FIXAR FIXAR FIXAR FIXAR

time to sleep

nu ska jag lägga mig.
puss baby

MÅSTE BARA

säga att jag älskar skvaller bloggar !

Trååk

Jag har så grymt tråkigt och planerna kanske inte
alls går som planerat, det kanske intew blir ikea imogon trotts allt,
jag vill ju dit och shoppa en massa prylar,
ja jag älskar prylar ! men nu ska jag kolla klart på beck, love you all.
puss baby


( Gammal bil på mig .. Väldigt gammal. jag va 15 tror jag.)

Jag fattar inte !

16-åringen mördades efter festen
Flickan låg gömd i skogen bakom busshållplatsen
- Aftonbladet.

Hur kan man mörda någon ? när man är 16 - 17 år ?
Helt jävla seriöst, jag bli fan arg ! och jävligt irritead.

Jag känner sorg, men jag kände inte dig, men jag har träffat dig
ett flertal gånger. R.I.P M,K (f) 




Sömnlös

Kan inte sova ändå har jag vart ute och cyklat idag
och sen vart ute och gått och även tagit en drop in tid
hos en frissa, Äntligen vågade jag, kanske låter töntigt
men jag gillar inte när andra har en sax mot mitt hår.
för när jag vart hos frissan sist hade mitt hår vuxit jätte
mycket och vart typ till navlen och jag ville bara klippa topparna,
och klippa upp det . så jag litade på denna frisör, men icke san icke,
fick kort hår, typ till brösten, och det gillade jag inte,
sen vart jag hos en annan en månad efter och skulle fixa till
mitt hår och då fick jag till axlarna, sen dess har min mamma
klippt mitt hår, men nu kändes det faktiskt mycket bättre, jag
berättade även detta för denna frisör och hon förstod mig och
tog bara det absolut nödvändigaste, och sen skulle jag komma
tillbaka när jag behöve klippa mig igen, känns skönt att ha det gjort.
känns super skönt nu, känns som om mitt hår är nytt !

Barbie


Maby baby

Folk vill ha ut mig till Almenäs för att festa.
men jag stannar nog trotts allt hemma och
fixar lite istället
. puss baby

Slappa

Har precis fixat naglarna. dom blev ljusrosa !
me like ..

Emilina



(Gammal bild .. som ingen sett innan. )

My name is like a dick, always in bitches mouth

Btw ..

Jag ska även ta en massa nya kort idag !
puss baby

Äntligen lördag

Äntligen Lördag ! jag vet inte varför jag älskar lördagar,
men jag bara gör det. ! ska snart fixa lite lunch, börjar
bli väldigt hungrit nu med, vaknade ganska sent idag
så jag hoppade över frukosten, (nej jag gillar inte frukost)
men det är en bra start på dagen. men nu blir det lunch istället.
Tänkte göra egen panerad fisk, med grönsaker och en sås.
kommer att bli ljuvligt gott och det vart ett tag sedan men innan
åt jag jämt det till lunch och efter skolan. ! me like, men
nu ska jag bege mig till köket och fixa det. puss baby

Utkast: Du tror ...

Du tror väl att min ensamhet är värst, men det är hur andra ser mig som jag verkligen blir rädd.
ja förstår varför ni tystnar när jag kommer och när ni skrattar när ni går,
säg varför måste det vara jag som har ryggen väggen och som står ut med hårda ord
och som får bitas, klösas rivas för mitt liv mot alla andra.
Det finns ingen belöning och jag kräver ingenting bara att aldrig någons tvingas hålla käften.

                                                    - Bris reklamen -

Slappa

Nej nu blir d ipren och sängen,
Godnatt baby

Rush

Idag har jag sökt lägenheter hela dagen sen 12
i morses, jobbigt kan jag lova att det är. men får svar
imorgon bitti klockan 10:00 ! hoppas på det bästa.

Annars har jag inte gjort så mycket, sitter just nu i min
säng med t-shirten jag fick av sötnosen, den är jätte bekväm
och den går nedan för rumpan på mig så den är perfa att ha
som pyjamas! me like ..  ska snart lägga mig för att jag har världens
huvudvärk och vill bara att den går över, men först ska jag ta 2
ipren och se om d hjälper så att man kan kolla på tv ett tag till

Min nya favo låt ..

Tvättar och håller på

Just nu är jag hemma i B och tvättar och står i.
bloggar senare ikväll . puss baby



RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online