15:36

Idag ska jag ner till stan med min syster och kolla lite i
affrer, och sen ska vi träffa Johanna ♥ och fika lite ! det
kommer att bli najs ♥, och innan vart jag och syter ute
och gick med våran katt Greger ♥ och det vart kul, för han
jagade tjejer, ja han r en riktig tjejtjusare , haha ♥

Jag har även städat mitt rum och fixat min naglar
naglarna blev jätte fina och jag gjorde ju vanlig Fransk
manikyr
. och rummer blev skit najs ♥, känns bra att ha
det gjort så jag slipper tänka på det imorgon när Elli
ska sova hos mig. sen kanske issa kommer från Stockholm
på fredag och sover över tills på söndag ♥ mys, det vart ett
bra tag sedan jag träffade henne, det vart nog när Sötnosen
fyllde år och jag sov hos henne ♥ ... men nu ska jag duscha
och fixa mig för snart ska jag dra till stan, kommer att visa
bilder på naglarna sedan med, och även dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Atle

Tack för spammandet ;)

2009-07-08 @ 15:56:31
URL: http://atlemusic.blogg.se/

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online