sweet home

Hej alla söta läsare

kom hem nyss, har precis plockat upp varorna.
det blev typ bara det nödvändigaste för att när jag
vart på g till rese kom jag på att lillsis inte slutar förens
om en timma, så jag fick gå och handla helt själv .. tråk
men sådant som måste göras, sen hittade jag en söndrig
blomkruka under bordet som katterna rivit ner, jobbiga
skit ungar säger jag bara ! så det vart bara att plocka upp
och sopa rent efter dom, just det det blev heller inga bilder,
för hur kul är det att ta kort på sig själv när man är ut igentligen ?
n4ej inte allt kul ,emn är man två blir det ju helt plötsligt mycket
roligare på något sätt! men nu ska jag sätta mig och spela mitt
spel och vänta på att lillsis kommer hem. hörs senare.
puss baby


Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online