Sweet <3

Idag ska jag ner till stan och träffa J klockan 15:00
så har rätt brottom nu känner jag för att jag fortfarande
sitter i min pyjamas .. men vet inte heller vad jag ska
ha på mig idag, men eftersom att det regnar ute blir det nog
jeans med en snygg t-shirt eller så, för igår hade jag ju på
mig mina leggins och det vart ganska kallt, men jag klarade
mig ändå, Sen har jag med sjuk mycket att göra hemma,
diska och så, sen måste jag beställa en tvätttid så jag kan tvätta
lite saker som jag behöver. men det ordnar sig always .
Ska nog ta bussen till stan med eftersom att det öser ner verkligen och jag
känner inte för att gå ner till stan i regnet, ska även handla lite när jag
ändå är nere i stan eller så, blir nog kanske mozarella sallad till mat idag
najs, puss baby

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online