Svar på tal

Har aldrig sagt att jag tjänar pengar på min blogg! och varför skulle
jag berätta något för dig som jag inte ens vill, och jag skiter i vad
du säger, det rör mig inte i ryggen ska du veta! och nej jag ljuger inte,
jag har mina läsare! men det märks att du är bra avundsjuk på mig!
och jag skiter helt i vad du heter och vem du är! för jag orkar tyvärr inte
med avundsjuka personer som dig i mitt liv. så du kommer att bli blockad inom
kort! så skriv allt du vill skriva nu, för snart kommer det inte att funka för dig!
Är otroligt trött på avundsjuka!

Kommentarer
Postat av: Tess

Detta handlar inte om avundsjukan utan mer om att jag konstaterar saker och ting. Jag vill inte prata skit utan jag bara talar om fakta. Kritik gör dig bara starkare, det går inte att få positiv feedback gång på gång utan någon måste ju ge dig kritik också så att du slutar leva i en drömvärld med falska sanningar..



Vad har jag att vara avundsjuk på? Att du har pengar? Nix, cuz you havnt. Ditt utseende? Du är söt men nej. Relationer? Absolut inte. Dina talanger? Långt ifrån sanning.



Jag trodde du var mer "Kissie" än såhär och kunde ta kritik, det gör dig starkare. Men tydligen inte, om du inte kan ta kritik så borde du inte blogga. Om du inte kan ta kritik kommer din blogg aldrig att bli stor (inte för att jag ser någon möjlighet till detta ändå)



Att blocka någon som ger lite kritik då och då, är det vuxet? Du är en 21 åring som inte kan ta kritik och inte heller höra saker och ting från andras synvinkel. Du verkar som en otroligt konflkträdd människa. Eller säger du emot?



Tack för mig.

2009-09-24 @ 23:08:01

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online