Pics

Hej alla söta läsare!

hoppas ni mår bra för det gör ialla fall jag.
kom nyss hem från Elin, min granne,
vi har kollat på Idol och på Efterlyst.
sen har vi med vart på Shell på Göta
och köpt oss lite coca cola till tvn !
sen efter det gick jag hem och ringde till
Megert! vfi snackade lite granna om allt möjligt
som vanligt, så skönt att ha en så bra vän som
man känner såppas bra som vi känner varandra.
inte för att jag dissar alla andra men Megert och Troli
är nog dom som känner mig bäst av alla mina vänner
och det är dom jag litar på mest med, och det känns
väldigt skönt att ha sånna vänner som man vet finns där
i vått och torrt, och som trycker upp en igen när man håller på
att falla, I LOVE YOU ! jag vet faktiskt inte vad jag skulle
göra utan er !? förmodligen ligga i fosterställning och
skaka med en tvångströja ? haha nej men skulle absolut
inte må så brqa som jag gör med er, men ialla fall, jag finns för
er och ni finns för mig, lixom en för alla, alla för en! Always.

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online