LÄGG NER NU !

Seriöst, Låt mig vara! sluta snacka skit!

Vem är det egentligen som lever mitt liv?
Ni eller Jag, Jo JAG ! fatta det någon jävla gång!
jag fattar helt ärligt inte hur ni orkar med att gå
runt och snacka en massa skit hela dagarna, har ni inget
bättre att prata om kanske ? Nu tror ni säkert att jag
tar åt mig, men det gör jag nog inte, är bara så trött
på folk som tror att dom vet mera om mitt liv än vad jag
själv vet! asså ni är fan waerd hela bunten!  jag skrattar åt er!
but keep talking shit aboute me darling, you make me famous <3
kom inte och säg sen att du ångrar dig, nu har ni gjort era val!

Puss och godnatt Sötnosar / Emms

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online