Im awesome

Hej igen alla sötnosar
nu har jag badat och känner mig så otroligt fräsch !
love it, nu blir det nog att kolla runt lite på internet
och sen kolla på tv och sen sova förmodligen om jag
nu kan det, läste med en bra bok medans jag låg i
badet, Tiara och dr, martenz ! jätte bra bok! som tur
har man den redan och filmen med ! lyckos mig! hihi.

Dessutom hade jag lagt min mobil på golvet i badrummet
så dum som jag vart, och när jag hållde ut vattnet från
badet så blev det typ översvämning (det är inte stopp bada det
att vattnet rinner lite förfort så det inte kan komma ner med en gång i
avloppet) ni förstår nog, så min mobil är på torkning just nu,
hoppas den klarar sig, har blåst den med min hårtork med i
ca: 20 minuter ! men helt ärligt hur dum får man vara om man
lägger sin mobil på badrumms golvet !? hallå ? aja gjort är gjort.
puss baby

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online