Hemlighet <3


Jag har faktiskt blivit till frågad om jag vill komma
på audition som modell, och kommer nog göra det så fort jag
skaffat hem lite info om företaget. men kommer nog med
all sanolikhet att tacka ja om jag får jobbet, Jag blev
faktiskt jätre glad, och sen frågade jag hur han fick tag på
mig och då sa han att han blev tipsad, så det finns några där ute
som vill se mig som modell, men vem kan inte det lixom,
jag ser ju bra ut, är smal och har en fin kropp nu, Åhh,
it made my day !! Hoppas bara nu att som väljer mig så jag
får visa vad jag kan och vill ! kommer bli jätte skoj,
vart bara tvungenh att skirva detta, men jag kommer inte säga
vilket företag eller vem som kontaktade mig, ! det är hemligt.

puss baby

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online