Haha !?

fick nyss ett sms av någon, inte den blekaste om vem det vart,
men det stod " hej bejb <3 hur mår du ? ska vi ses ikväll ? puss <3 "
haha lite jobbigt att man inte vet vem det är och personen har
inte comviq heller så jag kan inte ta reda på vem d är heller :P
haha jobbit läga för personen :D haha och kommer även vara
snäll och inte lägga ut nummret för det kan vara ganska pinsamt
för den personen som skickade det, haha säge jag bara,


Vad har ni gjort idag då ? jag har vart hemma sen gick jag till
stan och mötte upp min syster för att vi skulle handla mat
och sen satte vi oss på en bänk och drack upp våran cola
som vi köpte med, fanska mys vart det, sen när vi kom hem
så började vi städa och fixa hemma, sis diskade all disken
medans jag dammade och städade på toan som vi inte gjorde
här om dagen, sånt sommåste göras lixom, sen har vi inte
gjort så mycket mera än det, men imorgon gäller det !
då kommer jag att färga mitt hår, hoppas bara att det blir
bra och inte grått som endel tror men förra gången jag färgade
från blondt till mörkt blev det inte ett dugg grått, hoppas på
samma resultat nu :P haha, puss baby

Kommentarer
Postat av: Poz

Vem är din hemliga beundrare då :P

2009-09-15 @ 07:25:39

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online