Everything ?

Hej alla söta läsare

Vaknade vid elva när S ringde och väckte mig,
hon hade precis vart och köpt sig sin nya mobil!
Gud vart glad hon vart över det, men det är bra
det, bättre glad än ledsen! Vad ska ni hitta på idag då ?
Själv ska jag ner till stan vid 5 och träffa J, vi ska ta en
fika och prata lite skit som vanligt! Hoppas verkligen att det
fixar sig med lägenheterna nu! vill verkligen inte bo kvar
här längre! det är en j*vla skit stad rent ut sagt! im not kidding.
Men nu ska jag ta och fixa mig lite granna, men vi hörs sen när
jag kommer hem, puss Emms



Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online