Ändrade planer!

Hej alla söta läsare.
Hoppas ni mår lika bra som jag gör! Det blev visst lite ändrade planer,
jag ska till stan om ett tag och träffa min allra bästa vän! vi ska snacka
lite om våran resa och kanske fika lite, vem vet, ska ialla fall bli jätte kul
att träffa henne! Så snart får det bli att hoppa in i en dusch, och äta lite.
nej jag har inte ätit ännu, jag har fixat med en annan sak! Hemligt förstås.
Ja, och jag funderar på om jag ska ha mina uggs på mig idag eller om jag
ska ha mina vita basic skor! ja det får vi se senare vilket det blir! men
jag kommer i alla fall att ta med min kamera till stan idag! i know you like it.
Ja men nu måste jag faktiskt gå och duscha och fixa mig så att jag hinner!

Puss Emms

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online