16:22

Hej alla söta läsare
Hoppas att ni mår bra, jsälv mår jag bra iaf !
ska strax fixa något att äta, börjar bli ganska hungrig,
men måste diska först med, men det går ju ganska snabbt,
me like, funderar på om jag ska göra en "kebabrulle" till lunch?
hr gjort det innan och kan göra det igen ! haha ..
Ska även laga mat sen till 8 tiden då min syster kommer
hem från sin träning, men vet inte vad vi ska äta, kanske
korvstroganoff med mos ? kan kanske funka :P jag gillar ju
potatis så grymt mycket men vi åt up dom didta igår, men
det är ju inte så att det är förbjudet att ha potatismos till det
heller, så det ska jag göra ! haha,
men nu ska jag bege mig mot köket, hörs sen puss baby

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online