Tatuering

Jag vart ju med johanna i måndags när hon tatuerade sig, asså shit vad fin den blev, jag gillar det skarpt ..
Men innan vi åkte ner till stan hade vi nationellt prov i engelsa och det vart en uppsats vi skulle skriva och det gick väl så dära, men jag hoppas i alla fall på ett Godkänt! Sen tog vi bussen ner till stan, Jag, Johanna, Jessica och Josefine, Johanna vart ju hungrig så vi gick till Mc Donalds så att hon fick äta! sen begav vi oss dit, det tog inte lång tid innan det vart dags för johanna att sätta sig i stolen, och det tog inte heller lång tid innan hon vart klar! As nice tyckte jag att det blev!




Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online