sömnlös ..

Jag är inte trött fast jag borde vara det! jag har ju hållt igång hela långa dagen! men jag är lite trött men jag är inte trött på det sättet så att jag kan sova .. så nu sitter man här igen, inget bra på tv och inga roliga inne på msn, men det kan ju bero på att klockan är 00:44 på en måndagskväll / natt ..
Btw jag pratade med Bubbie innan i telefonen, det känns som om det va länge sedan vi pratade, och det känndes skönt att höra han röst igen, det lixom tände någonting innuti mig, men jag vet inte vad, men jag gillar ju han fortfarande så det kan ju vara det, men det känndes så otroligt skönt och tryggt att höra hans röst, jag kan inte beskriva det med ord, men jag blir lugn av din röst och på ditt sätt att prata med mig, men jag måste gå vidare för det har kanske du redan gjort? jag vet inget och det är lite läskigt .. Men jag hoppas iaf att jag alltid kommer att vara din Babyboo & baby .. för du kommer alltid att vara min Bubbie </3 ..

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online