Sommar, Ja äntligen

Nu har det vart fint väder sen i Torsdags! Jag gillar läget .. Idag är det tvätt som gäller, jag och lilla syster tvättar för hela familjen för att mammi jobbar och peter (styvpappa) är i väg i j-köping med mc klubben! senare vet jag inte vad som händer riktigt men jag ska prata lite med bästis Ellinor och kolla om vi ska göra nåt kul idag.

Min torsdag;
Vi vart först nere på Kortegen, jag, Johanna, Ellinor & Jocke, sen drog vi hem til mig och satt på våran uteplats och hade roligt och trevligt, sen begav vi oss in till mig för att fixa oss, sen kom Josefine (Johannas syster). sen blev det swing! Tänker inte berätta mera om kvällen, bara onödigt tycker jag, men dom som vart med vet vad det hadlar om!

Min fredag;
vart först hemma hos joke på Sjöbo, han hade glömt lite saker hos mig som jag var och lämnade, sen kom pappi och hämtade mig där och så åkte jag med han hem, väl hemma gjorde vi baugetter, det bart jätte gott! Sen belv det att kolla på Ica Age 2 på tv4, jag verkligen gillar den filmen, sen åkte jag till mammi.

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online