Slappdag

Idag har jag inte gjort nåt, Jag har verkligen inte gjort någon ting! känns lite som bortkastad tid! men det är skönt att inte göra nåt med, och det känns rätt behävligt! har ju nationellt prov i morgon i Engelskan, sen ska jag hänga med Johanna till stan för att hon ska tatuera sig! Det ska bli trevligt, vaknade runt halv 2 idag, och kollat runt lite på internet, jag håller med på att göra om min blogg som ni kanske märker, men snart är den fin igen! Me like,

Nästa helg ska min styvpappas bror gifta sig och då åker hela familjen till Göteborg, det ska bli roligt faktiskt, men vill ju med vara med på Mickaelas och Coffes inflyttnings fest, men skit samma, jag har redan lovat dom att jag ska komma på Bröllopet, så får väl ta det med mickaela en annan dag.

Nu ska jag kolla lite på tv, kanske bloggar lite senare igen, vem vet!

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online