Sammanfattning

Det har vart en super helg tycker jag, jag ligger just nu i sängen och är väldigt trött men ska blogga lite ändå, för sen ska jag iväg och fixa en massa saker ..

Fredag;
Då fikade jag med mickis och sen åkte vi hem till henne och gjorde inte alls mycket. sen åkte jag hem och va med Mammi, Peter och Helen, Mammi och helen skulle ju på arvingarna och festade hemma hos oss ett tag och det vart trevligt, sen kom malin med och sa hej och vi satt och pratade i mitt rum tills blixten 1 & 2 (mammi och helen) vart klara. Man kan ju inte påstå att dom är snabba i alla fall.

Lördag;
Då vart jag med Ellinor, och vi vart i onsala och firade hennes syster som fyller år i morgon. det vart jätte trevligt där bara att det blev en sen hem gång där i från, men bara att gilla läget. sen stannade vi hemma hos mig och hämtade lite saker, batterier bland annat till kameran. sen bliv det ragnarök och där vart med bara fjortisar som vi inte gillar, så vi drog till tonic istället och hade jätte kul där.

Nej nu ska jag äta och snart åka.

Kommentarer
Postat av: Johnny

Lät inte dumt det det brukar kännas i hjärnkontoret efter sådana där äventr:)

2009-05-17 @ 13:02:27

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online