Regn och åter regn ..

Jag gillar verkligen inte när det regnar ute! jag hartar att gå i regn! men man har ju inget val när man inte har ett busskort, men åt andra sidan tar det ju bara 10 min - 15 min att gå till skolan, men det är ansträngande ibland och andra gånger rätt skönt att röra på sig,
Ialla fall idag har vi haft nationellt prov i Engelsa men denna gång vart det läsning och hör förståelse, jag tycker att hörförståelsen vart mycket lättare än läsförstårelsen. Men hoppas ialla fall att jag klarar dom!
Inom kort ska jag sola med min syster och Elin.

Men visst är jag inte lite brun? Jag har ju använt min brunutansol (:


Kommentarer
Postat av: M

Brun och vacker!

2009-05-08 @ 12:10:30
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online