Me, myself and I

Just nu ligger jag i sängen och pratar med Anders på msn,
jag saknar fan mina vänner i sthlm, men sen när jag flyttar kommer jag sakna dom i B-ås ..
men jag har bestämmt mig, jag ska här i från, och långt och fort ska det gå med.

Idag vet jag inte riktigt vad man ska göra, men nåt blir det alltid,
vaknade 5 i morses av att min mamma kom in i mitt rum lite halvt full och letade efter cigg i min säng? Haha säger jag bara
men så kan det gå när man är full. Haha, Älskar dig mammi,

men nu ska jag hitta på nåt att äta,

Kommentarer
Postat av: Johnny Hurtig

Din vänner saknar dig med ska du veta och jag är en utav dem:)

2009-05-03 @ 17:30:14

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online