Jag lever, jag lovar

Ja jag lever fortfarande, bara det att jag inte har haft tid till att blogga idag, har pluggat, fixat lite hemma, och vart med Ellinor och fikat,
Så nu kommer jaf att dra en sammanfattning av min dag;

Först vart jag ju i skolan, och gjorde ett prov, pratade med lärare och pluggade, sen blev det dags att gå till Arenakampen, Ja det är så här att här i Borås så samlas alla gymnasieskolorna och spelar fotboll mot varandra och så får amn leva halv jävel, haha, men jag blev jätte arg när en viss sugig skola började kasta ägg på alla andra! Åhh, väx upp för fan!

Sen åkte jag hem och lagade mat och pluggade, (känner mig som en pluggis, haha) men i alla fall, så smsade Elli och vi bestämde att vi skulle ses i stan och ta en fika.
När vi satt på cafeet så började vi driva med Hästen, ja du vet The Stalker .. haha
vi skickade massa sms där det stod gnägg, och han vägrade svara vilket vi tycket vart ännu roligare, sen ringde hajn upp fårn sin kompis mobil, och då svarade Elli och så här lyder samtalet;

( Elli ) - Hallå ?
( Stalker ) - vad vill du ?
( Elli ) - vad jag minns vart det du som ringde mig !? hallå eller ..
( Stalker ) - klick ..


HAHA! hästar asså,

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online