Jag är den jag är, ingen annan

Jag är en rätt svår person det vet jag och jag är detta för att jag jag har blivit sårad för många gånger och inte vill bli det igen.
Jag vet vad jag vill ha och det jag inte vill ha skiter jag i .. vissa kan känna av att jag är svår men jag gör inte det för att jag vill utan för att jag inte orkar att bli sårad som sagt.
Att blir sårad är det värsta jag vet verkligen! jag hatar det .. och dom som är nära mig vet att det är så det ligger till, jag vet vad jag vill ha och vad jag behöver, resten skiter jag i, sorgligt men sant ..
Jag har mina bäta vänner, E, J, I C, M, P, A, R, S, U, jag nämner inga namn, men ni vet vilka ni är och er håller jag hårt i <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur det känns att bli bränd..men ifall man ramlar från cykeln ska man upp på den igen till slut blir det bra:)

2009-05-12 @ 22:17:41

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online