Jag älskar mig själv!

Idag har jag varit i skolan ett tag och gjort ett nationellt prov i Engelska, det va uppsats delen som va idag, nästa 'är på Fredag .. Sen efter det så åkte jag, Johanna, Jessica, och Josefin till stan för lilla Johanna skulle ju tatuera sig idag, det blev skit snyggt och tog inte mera än en halv timma heller, jag trodde det skulle ta mycket längre tid! sen när det vart klart så gick jag hem och dom åkte tillbaka till skolan, när jag väl kom hem gjorde juag hamburgare till mig och lilla syster sen blev det att städa mitt rum! är äntligen klar med det och fint blev det med! Jag gillar läget.
Sen blir det att kolla lite på tv och äta nåt gott, är sugen på något mn vet inte vad än.

Btw, jag har tagit kort på min studentklänning nu ..
Here it come ..


Är den inte fin? jag verkligen Ä L S K A R den och jag är ingen klänning person heller, så jag blev faktiskt förvånad över mig själv nör jag sa att jag gillar den! haha ..  Ni får med vänta med att se den på, det får ni göra på den stora dagen! haha ..  nu blir det tv, bloggar nog ingen sedan.

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online