Min lilla syster ♥

Jag älskar dig! Jag gör allt för dig! Du är mitt allt och jag kan
inte leva utan dig. Jag vet att jag kan vara grinig ibland,
men jag gör det inte för att vara elak, för det kan jag inte vara mot dig,
jag älskar dig för mycket för att vara det. Jag vet inte vart jag sulle ta
vägen om du fösvann,

Om du mår dåligt, mår jag dåligt med dig .
Om du är ledsen, vill jag tårka dina tårar ..
Om någon är elak, då är jag djävulen mot dom ..
Om du står vi en klippa, då står jag där med dig ..
Om du får för dig att hoppa, då hoppar jag med dig ..


Sötaste ungen i stan ♥

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online