Jag behöver ..

En ny mobil, mina mobilen börjar gå sönder riktigt ordentligt nu ..
min mobil som jag fick av min farmor råkade ramla ner från pappas
balkong .. sen andra gick sönder när jag vart hos farmor och skulle till
sthlm, så jag vill ha en ny och jag bejhöver en ny ! för den jag har nu ringer
upp av sig själlv, den svarar av sig själv eftersom den inte har något
knapplås eller en lucka som skyddar mot detta ..


Visst är den snygg <3 ?


Och du ser där jag har gjort en ring på telefonen ? i alla fall
där står det vem som ringer och så <3, Åhh såå fiiin <3

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online