Hos pappa

Just nu sitter jag hos pappa och ska kolla klart på en film. Ja det är
helt klart den bästa filmen jag sett nu är det andra gången jag ser den!
och ja ni måste se den ! helt underbart bra film ! och nu undrar säkert
vad den heter med och den heter En shoppaholics bekännelser <3

Har med gjort en jätte gos efterrätt till mig själv ! asså jag är fan bra på
detta med att fixa godsaker ! Jag kallar den suprice a ´la Emilina
och den innehåller krossad annanas i botten i ett glass glas och sen över
annanasen lägger du vanlig vaniljglass och sen över det häller du över
lite vispad vaniljvisp och sen på med galss igen över det och sen
ringlar du chokladsås över det och vipps är det klart och super gott!

Jag har ju vart och ätit på reastaurang i dag med med familjen och
fick även lite pressenter i efterskott, och jag fick ett presentkort på
gina tricot för 500:- och ett as fint rosa tunika av Empo (styvsyster).
och så tänkte jag åka ner imorgon till gina och shoppa lite med Elli <3
kommer at bli najs ! och just nu i denna stund vill jag prata med bubbie
för jag känner mig så himmla ensam hos pappa, hans hemtelefon funkar
inte så jag kan inte ringa någon! och + i kanten har jag även inga pengar på
min mobil och det gör det ännu värre! jag gillar inte läget .. men nu ska
jag återgå till filmen men bloggar nog senare eller imorgon
Kisses and hugs - Emilina


Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online