Hemma igen

nu är jag hemma igen, blev bara en snabb sväng i stan.
köpte ett frimärke så att jag kunde posta iväg lite papper till csn
angående mina nya studier som jag förhoppningsvis kommer in på !
eller jo jag hoppas på det i alla fall. Han inte ta några kort men
det kommer imoron, för imorgon ska jag ut och äta med min familj
på mammas sida, det vill säga, Jag, Cissi, Emelie,
Mamma och hennes nya man Peter, vi ska ut och äta för att fira mig och
empo. vi är ju födelsedagsbarnen i familjen denna månad !

Just det Grattis Emelie på 20 års dagen, hoppas du får en bra dag
och en super kväll!




Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online