Emilina har en tanke !!!



Jag kan vara mig själv, och  jag är det jämt
jag skiter i vad andra tycker, ja jag kan vara lite barnslig ibland
men kan man inte vara barnslig är man inte heller vuxen
Jag lever mitt liv som jag vill och ingen kan bestämma över mig
jag är den jag är lev med det eller skit i det , du kan inte ändra på mig
Jag kommer aldrig att göra det! så passar det inte stick och brinn, 
jag behöver inte dig som vän då ! och dessutom inte när du säger att din
tjej går före dina vänner, tänk lite innan, eller nej nä'sta gång! för detta vart fan
din sista chans ! Jag klarar mig utan dig, men klarar du dig utan mig ? 

puss baby

Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online