someone ..

Hej hopp, tänkte försöka mig på att kanske blogga lite mera, men har inte haft tid med det just nu, har lite annat att göra som jag anser viktigare, som mina betyg till studenten som äger rum om exakt 46 dagar !! Längtar ..
Mina senaste veckor har bestått av prov, läxor och knappt hunnit sova ! och sen på onsdag nästa vecka ska mitt projekt arb, vara inlämnat, Men duktigt att jag inte ens är klar med det då ? ÅHH ! Ge mig mera tid, eller stanna tiden så jag kan få en chans att hinna ikapp.



Har även tänkt ganska mycket på resten av mitt liv, och kommit på att jag är helt förälskad i en person jag vill ha till 210%, jag kan göra allt för att få han ! så nerkärad är jag i han ! och jag tror på hoppet .. och kommer alltid att göra det..


You are the light in my life, my heart are beating for you, my wain are full of love .. osv. på en ny text jag skrivit. Hemlig än så länge, Men kanske kan lägga upp den här sedan, men det andra jag skrev <3



Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online