Tuesday

Nu har det gått 2 dagar om man räknar med idag, fan vad jobbigt och svårt detta är! Jag lovar det är fan det svårtaste jag någonsin gjort. Men jag ska klara det! jag vill klara det ! jag vill vara duktig och klara detta galant :)
Btw, nu är jag hemma igen och har haft en bra vecka i Sthlm :)

I Stockholm;
Under veckodagarna jobbade Stoffe och under tiden han jobbade vart jag med Robin och dom, sen när Stoffe kom hem blev det att spela fotboll :) det vart roligt tycker jag även fast jag fick en boll rakt i ansiktet :/. Vi har även firat Stoffes och Robins födelsedag :) mysigt , och även Johnnys fördelsedag :) när vi firade johnny satt vi först på hans rum och lyssnade på musik, sen började dom att free rappa lite :) och det gick bra :) spelade dock inte in nåt. Sen blev det att gå ner till hans uteplats och dricka några öl, och sen när den plattan vart slut begav sig jag och Stoffe ner till bolaget och köpte ett nytt, även cigg och mat till mig för jag vart ju hungrig :) Sen satt vi bara hemma hos Johnny :)
Sen blev det förlovning och grejer mellan Robin och hans tjej Sandra :) shit vilka fina ringar asså :)
Men vi missade givetvis händelsen, vi kom in till köket strax efter robin gått ner på knä :) men vi fick se ringarna iaf :)
Jag kan ju säga att jag saknar Sthlm och alla som jag känner där jätte jätte mycket :) vill tillbaka nu!
Men nu ska jag återgå till mitt pluggande :)





Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online