trevligt fika

Som sagt, vart ju och träffade Johanna innan och vi fikade, lägger upp bilderna lite bilder senare,
vi hade en bra pratstund om killar och kärlek och kom fram till att vi fortfarande vill ha våra så kallade "Badboys" ..
Vi är ju dom som gillar dom dära Badboysen, men vet att man kanske inte får någon livslång kärlek med dom, men vi vill ha det ändå på nåt sätt typ, eller aa, svårt att förklara! men ni kanske förstår :)

Vi såg även massa kuliga personer, och endel som såg rätt roliga ut, haha 
När vi satt på viskan kom det in en mamma med sin bäbis på magen och hon annade helt öppet, tycker det vart lite för mycket faktiskt, det är ju lite äckligt eller så ..

Jag tänker på dig varge dag, nästan hela tiden, jag blir galen av att jag inte kan vara med dig längre, Jag vill, jag vill, och det är svårt att inte kunna prata med dig när jag är ledsen och så, och vill och behöver ha dig i mitt liv! I need you!  Jag behöver dina kramar och dina pussar, behöver få kärlek av dig!  Jag vill ha dig brevid mig, hand i hand, när vi går på stigen som vi går på, och det är inte mycket jag vill, men jag vet att det är svårt, men jag vet att du vet vad jag vill innerst inne ..








Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online