Sorgen finns överallt

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, där hittar jag dig jämt ..

Det är konstigt hur många man kan förlora utan att man går in i väggen, Det är så grymt jobbigt att förlora någon nära speciellt någon i familjen, jag vet själv hur det känns, jag har förlorat min styvsyster och en av mina bästaste vänner, det är jobbigt, man tar till alkoholen jag vet men det känns bättre för tiden, men jag vet att det inte är bra, men jag tyckte det var det bästa just då! men nu i efterhand märker jag att jag inte fick ur mig allt, jag grät inte så mycket som ajg igentligen skulle ha gjort, jag gick mera runt och vart lullig hela dagarna, våran familj pratade knappt, vi var hemma och bara tänkte, och va för oss själva med minnen av dig! <3 Jag saknar dig jätte mycket och önskar du vore här, du vart som en riktig stora syster för mig! men ajg vet med att vi hade våra jobbiga stunder, då vi tjaffsade och nästan skrek åt varandra!
Men jag saknar dig ändå!



Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online