Jag har varit duktig idag

I dag har jag pluggat, städat mitt rum, gett katterna mat, bytt hos dom, jag har lagat mat, jag har diskat, jag har damsugit i lägenheten, jag har plockat undan alla skorna i hallen, Jaa mycket jag har gjort.. jag har även vart ute och gått lite och vart vid graven ..
Men nu är min dag slut, ska snart duscha, och sen lägga mig, för jag ska ju trotts allt till skolan i morgon, och sen efter skolan ska jag hjälpa mamma att handla och sen kommer Elli hem til mig vid 4 - halv 5!
Men n u ska jag kolla på Fråga olle och sen hoppa in i duschen!
men kanske skriver lite senare annars blir det imorgon!


Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online