Det slår aldrig fel

Idag ska jag ut och fota lite hade jag tänkt, och försöka fixa en sladd så jag kan lägga upp lite bilder ..
Har även massa andra bilder på mina camera som jag vil få in i datorn, men inte så lätt när man inte har en sladd!
Ska även träffa Johanna sen när hon vart på körskolan, men det blir ju senare förstås.
Har inte heller kommit i väg till skoaln idag, men jag känner att jag går nog ut och fotar istället för att sitta i skoaln och inte göra ett piss som vanligt.

Min skoldag brukar vara typ att jag drar dit vid 9 tiden och sitter och pratar med Johanna L och Sofi, sen drar vi och äter och sen går jag hem, mycket givande när man inte har apu som dom allra flesta har. Men det funkar för mig i alla fall.
Men nu ska jag försöka göra mitt projekt arbete igen, kanske går bättre i dag än vad det gjorde förra gången.



Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online