Bra fråga

Kollade nyss på DH / Desperate Housewives <3 hur bra avsnitt som hellst! jag diggar Gabrielle Solis / Eva Longoria, hur grym som hellst! min nya idol, hon tar ta i allt och gör det r amed men kanske inte så bra alla gånger, men hon försöker ialla fall att göra det rätta, även om det betyder att hon måste leva fattigare och inte shoppa jämt. me like.


Fick nyss en fråga av en vän i Tyresö, han undrade när jag kommer dit igen, och mitt svar blev, vet inte när jag kommer igen, men vill komma men vill inte känna som om jag tränger mig på mig hos någon som kanske inte vill ha mig där.
Men jag har ju trotts allt som hänt sökt in på en skola i Stockholm, där jag ska plugga Reklam och PR om jag kommer in då så klart . men jag hoppas att jag kommer in, då kan jag börja om mitt liv på nytt i en ny stad med nya människor. Men om jag inte kommer in ska jag försöka ta mig till USA eller nåt och jobba som aupair. Då kan jag ju kanske glömma allt som hänt och kanske gå vidare och skapa nya minnen i mitt liv. men jag kommer aldrig att glömma mina minnen med
dig och våran tid vi hade, hoppas inte du glömmer det heller, men det jag helst vill är att vara med dig, always!


Kommentarer

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online