stress är mitt andra namn

Jag är jämt så jäkla stressad över allt, jag fattar inte hur jag orkar med det ..
typ när klockan vart tolv och jag skulle till pappa tänkte jag jag kommer aldrig
att hinna bli klar tills klockan sju ! och nu sitter jag här halvklar och ska bara ta
på mig kläderna och glida ner till stan och köpa något till Empo som jag helt
glömt, (ja, jag är ganska glömsk ..) men ändå, jag har fan inga pengar men får
vara gullig och köpa ett kort och skriva att hon får sin "riktiga" present lite senare
när jag har pengar men det blir nog bra ändå!

Vad jag ska ha på mig ikväll blir ett par vanliga jeans från h&m´s barnavdelning.
En svart t-shirt/tunika med knappar vid bysten och trekvarts armar.
Ett par basic skor vita från din sko.
Väska från gina tricot och mitt vackra långa blonda hår som vanligt!
jag vet att du vill ha mitt hår och att du vill vara som mig ! (i know you know it)
bilden på kläderna kommer upp senare ! see you

                                                                                                                                     jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: CAROLIN

as fin design!

pink pink pink!;)

kolla gärna in min blogg,

skriver minst 7 inlägg om dagen,

om skönhet,vardag,outfits m.m!

kram:)

www.ccarolinengman.blogg.se

www.ccarolinengman.blogg.se

2009-06-26 @ 18:37:25
URL: http://ccarolinengamn.blogg.se/
Postat av: Randy

Stressa inte! Det går inte snabbare för att man stressar!

2009-06-26 @ 18:44:50
URL: http://randys.se

Vad har du för Fotspår? ♥

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggen ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Gratisbio.se

BloggaSnyggt.se

Amore of Sweden

Bed of Roses.se

Dunken.se

Zylber.com

Be Better Online